Μεταξύ άλλων τόνισε την αδυναμία της κυβέρνησης να εστιάσει στο πραγματικό πρόβλημα, αυτό δηλαδή της οδικής παιδείας από μικρή ηλικία ώστε να πλαστούν ευσυνείδητοι και υπεύθυνοι οδηγοί αλλά και την δυνατότητα απόκτησης διπλώματος μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο λύκειο. Αναφέρθηκε στα άτομα με αναπηρία και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και έκανε την σύγκριση με χώρες τις Ευρώπης που έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ στα οδικά τους δίκτυα!
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής για τους τρείς άξονες που δεν αντιμετωπίζει επιτυχώς το νομοσχέδιο:
«Η Ελλάδα διαθέτει ένα από τα πλέον επικίνδυνα, υποβαθμισμένα και γερασμένα οδικά δίκτυα στην Ευρώπη. Επαρχιακοί δρόμοι χωρίς διαγράμμιση, χωρίς φωτισμό, χωρίς επαρκή σήμανση. Δεν υπάρχει συστηματική κυκλοφοριακή αγωγή στα σχολεία, παρά μόνο αποσπασματικές δράσεις. Δεν υπάρχει διαμόρφωση συνείδησης από την παιδική ηλικία. Απαιτείται καθιέρωση υποχρεωτικού μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής, που να οδηγεί σταδιακά και στην απόκτηση θεωρητικής γνώσης για δίπλωμα οδήγησης εντός Λυκείου. Το νομοσχέδιο δεν κάνει καμία ουσιαστική διαφοροποίηση μεταξύ του περιστασιακά αμελούς οδηγού και εκείνων που συστηματικά εμπλέκονται σε επικίνδυνες ή θανατηφόρες παραβάσεις.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου